WelzijnGeldermalsen beschikt over vrijwilligers die kunnen helpen bij thuisadministratie. Deze ondersteuning is bedoeld voor mensen die het lastig vinden een goed georganiseerde administratie op te zetten of bij te houden, voor mensen die het invullen van formulieren lastig vinden of die willen weten of ze in aanmerking komen voor bepaalde voorzieningen. Hier kan een vrijwilliger van de thuisadministratie bij helpen. Zij bieden onder meer hulp bij:

  • Het ordenen van de administratie
  • Het aanbrengen van structuur bij inkomsten en uitgaven
  • Algemene voorlichting over (financiële) voorzieningen
  • Kwijtschelding van gemeentelijke heffingen
  • Indienen van bezwaarschriften

De dienst is gratis, wie de thuisadministratie inschakelt, betaalt uiteraard wel zelf de eventuele kosten voor het gebruik van postzegels, kopieën e.d.

Neem voor meer informatie contact op met Liza Balijon via 0345-820962 of mail lbalijon@welzijngeldermalsen.nl.

Back to Top